loading...
سیاست فوری
ادمین بازدید : 43 پنجشنبه 14 بهمن 1395 نظرات (0)

خبرآنلاین /

 24آنلاین نوشت: مرحوم حاج اسدالله تجریشی از مبارزان پیش از انقلاب بود که در زندانهای ستمشاهی مورد شکنجه های متعدد قرار گرفت.

 

او با چهره های متعدد سیاسی از جمله مرحوم حجت الاسلام حسن لاهوتی(پدر همسر فائزه و فاطمه هاشمی رفسنجانی) هم بند بود.

اسدالله تجریشی بعد از انقلاب در خاطراتی که مرکزاسناد انقلاب اسلامی منتشر کرد، روایتی خاص از نحوه فوت لاهوتی را بیان کرد.

دراین بخش از خاطره آمده است:

‏‏بعد از مدتها که آقای لاهوتی از سپاه خارج شد و با سران مملکت‏‎ ‎‏اختلافاتی پیدا کرد، به من زنگ زد که : فلانی، من بیمارستان بستری ام و‏‎ ‎‏ناراحتی قلبی دارم. نمی خواهی به دیدنم بیایی؟ من هم برایش پیغام دادم‏‎ ‎‏که : انشاءالله دیدار من و تو در قیامت و ما همدیگر را نخواهیم دید.‏

‏‏چون مسعود رجوی‏‏ و افرادش برای وی گل برده بودند و او را تو‏‎ ‎‏چنگ و بال خودشان گرفته بودند، من دوست نداشتم ببینمش.‏

‏‏یکی از دوستان‏‎(مسئول عملیات دادستانی انقلاب) نقل می کرد که آقای لاجوردی‏‏ حکم داده که بروید‏‎ ‎آقای لاهوتی را بیاورید. ما هم به اتفاق پسرش وحید به در خانه شان‏‎ ‎‏رفتیم، هر چه ...

ادامه خبر


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2003
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 2,541
  • بازدید سال : 22,649
  • بازدید کلی : 106,996